Valami eszembe jutott…

2012. augusztus 10.

Pénteken, kissé fáradtan indultam a Kossuth téren a troli végállomása felé. Akkor jutott eszembe, hogy fel kellene hívnom Ilit, és el kéne neki mondanom, hogy hova utazom. Hiszen vele voltam tavaly Déván magyar könyvtárat rendezni, és most megint Erdélybe megyek.

Olyan késztetést éreztem, hogy azonnal elővettem a mobilomat. Ili éppen Pesten volt (az már csak természetes, hogy a trolival jól megközelíthető helyen). Azonnal odamentem, és már a trolin rájöttem, hogy miért is volt ilyen fontos a hívás: könyveket szeretnék vinni a mezőzáhi magyar gyerekeknek könyveket. Alig vártam, hogy odaérjek, és megosszam Ilivel az ötletemet. Persze igent mondott!

(A 2011-es dévai önkéntesmunkámról és élményeimről itt olvashattok: https://booksandsoul.wordpress.com/onkentesseg-2/onkentesseg/deva-erdely-2011/)

Hozzászólás